Florete femenino. En el podio, de izquierda a derecha: 22 Berta Cutchet (GLL), 1º Cristina García (SAM), 3º Ana Comas (GLL) y Marina Ojeda (SAM) A la derecha, las demás clasificadas
Florete masculino. En el podio, de izquierda a derecha: 2º Josep Figueres (SAM), 1º Roger García (SAM), 3º Gabriel García y Àlex Hernandez (SAM) A la derecha, los demás clasificados.
Dues lligues catalanes de floret infantil (menors de quinze anys) i espasa per a menors de dotze han tingut lloc aquest cap de setmana a Barcelona.
El Complex Esportiu de Reina Elisenda obria les portes a primera hora pels floretistes. La convocatòria va reunir un total de vint-i-quatre tiradors, dotze nois i dotze noies, en una mostra de l’actual paritat en l’esgrima catalana.
La competició es va estructurar amb dues rondes de poules que van donar pas a l’eliminatòria directa de setze. Les semifinals femenines van enfrontar a dues companyes de club per cada banda: Berta Cutchet i Ana Comas del Gimnàs Llenas; Cristina García i Marina Ojeda, de la Sala d’Armes Montjuic. Finalment, García es va imposar a Cutchet en la final.
El vencedor masculí va ser Roger García, que ja havia demostrat el seu nivell guanyant el darrer torneig nacional en aquesta mateixa sala el cap de setmana passat. Josep Figueres va ser segon, i Gabriel García i Àlex Hernández, tercers, tots ells del SAM.
La competició d’espasa va començar a mig matí pels tiradors més menuts, els menors de dotze anys. Els participants es van agrupar en tres poules mixtes, tot i que la classificacíó final es va fer per separat nens i nenes.
A la competició femenina, Erika Cucala del SAM va ser primera, segona Emma Fernández del Col·legi LLOR de Sant Boi, i terceres Núria Adán de la Sala d’Esgrima d’Amposta i Helia Masià, també del LLOR. Al podi masculí, Gerard Gonell d’Amposta va ser primer, Joan Arruga (SAM) segon i Arun Solana (SAM) i Arnau Cabrera (SEA) tercers.
Los floretistas y espadistas más jóvenes compiten en una doble liga catalana
Dos ligas catalanas de florete infantil (menores de quince años) y espada para menors de doce han tenido lugar este fin de semana en Barcelona.
El Complejo Deportivo de Reina Elisenda abría sus puertas a primera hora para los floretistas. La convocatoria reunió un total de veinticuatro tiradores, doce chicos y doce chicas, en una muestra de la actual paridad en la esgrima catalana.
La competición se estructuró en dos rondas de poules que llevó a la eliminatoria directa de dieciséis. Las semifinales femeninas enfrentaron a dos compañeras de club por cada lado: Berta Cutchet y Ana Comas del Gimnasio Llenas; Cristina García y Marina Ojeda, de la Sala de Armas Montjuic. Finalmente, García se impuso a Cutchet en la final.
El vencedor masculino fue Roger García, que ya había demostrado su nivel ganando el último torneo nacional en esta misma sala el fin de semana pasado. Josep Figueres fue segundo, y Gabriel García y Àlex Hernández, terceros, todos ellos del SAM.
La competición de espada comenzó a media mañana para los tiradores más pequeños, los menores de doce años. Los participantes se agruparon en tres poules mixtas, aunque clasificación final sí se hizo por separado niños y a niñas.
En la competición femenina, Erika Cucala de SAM fue primera, segunda Emma Fernández del Colegio LLOR de Sant Boi, y terceras Núria Adán de la Sala de Esgrima de Amposta y Helia Masià, también del LLOR. En el podio masculino, Gerard Gonell de Amposta fue primero, Joan Arruga (SAM) segundo y Arun Solana (SAM) y Arnau Cabrera (SEA) terceros.
Perdona que els més petits no som que aixó és
ResponderEliminarM-15! :P