jueves, 17 de noviembre de 2011

Lucas Casanova, noveno en un Torneo Satélite de sable absoluto

 
De izquierda a derecha: Marc moré, Lucas Casanova y Marc Andreu

 

Tres sablistas catalanes han viajado a Amsterdam este fin de semana para participar en un Torneo Satélite de sable absoluto. La competición reunió a 75 participantes de unos veinte países de todo el mundo.

El tirador catalán Lucas Casanova consiguió el noveno lugar de la clasificación final, en su primer año absoluto. Marc Moré, todavía júnior, y Marc Andreu, ya absoluto, finalizaron en los lugares 21º y 27º respectivamente.

Este era un fin de semana de descanso para los sablistas dentro de un calendario lleno de competiciones autonómicas y nacionales. No obstante, con estas salidas se busca ofrecer a los tiradores un rodaje internacional que los acerca cada vez más a mejores resultados.








Lucas Casanova, novè en un Torneig Satèl•lit de sabre absolut

Tres sabristes catalans han viatjat a Amsterdam aquest cap de setmana per participar en un Torneig Satèl·lit de sabre absolut. La competició va reunir a 75 participants d’uns vint països d’arreu del món.

El tirador català Lucas Casanova va aconseguir el novè lloc de la classificació final, en el seu primer any absolut. Marc Moré, encara júnior, i Marc Andreu, ja absolut, van finalitzar en els llocs 21º i 27º respectivament.

Aquest era un cap de setmana de descans per als sabristes dins un calendari ple de competicions autonòmiques i nacionals. No obstant, amb aquestes sortides es busca oferir als tiradors un rodatge internacional que els apropa cada cop a millors resultats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario