miércoles, 19 de octubre de 2011

Los sablistas cadetes y júniors comienzan la temporada con un doble Torneo Nacional de Ranking

Los sablistas más jóvenes comienzan su temporada nacional con cuatro pruebas en un mismo fin de semana. El primer Torneo Nacional de Ranking se disputó en el Centro Nacional de entrenamiento de Madrid, la primera jornada en categoría cadete y al día siguiente en categoría júnior.
Los ganadores de la prueba cadete (menores de diecisiete años) fueron María Teresa Betegon del Club de Esgrima Madrid (CE-M), que coronó un podio íntegramente de la Comunidad de Madrid y Diego Calviño, que actualmente tira por la Federación Madrileña de Esgrima (FED-M).
El nombre de la jornada fué sin duda el de Sara Estrada de la Sala de Armas de Madrid (SAMA-M). Esta joven de dieciséis años, consiguió un tercer lugar el sábado en su categoría, y se proclamó ganadora de la prueba júnior (hasta veinte años) al día siguiente. Tras lograr la medalla de plata del Campeonato de España en primavera, Estrada inicia la nueva temporada como líder.
En cambio, el sable masculino no tuvo un único protagonista. Sergio Escudero, también de la Federación Madrileña de Esgrima (FED-M), se proclamó sin dificultad vencedor de la prueba júnior.
En cuanto a los esgrimistas catalanes, Dídad Navarro y Víctor Portabella, ambos de la Escola Hongaresa d’Esgrima conquistaron el tercer escalón del podio cadete. Marc Moré de la Sala d’Armes Montjuic de Barcelona (SAM-B) consiguió también el tercer puesto júnior, mientras su compañero de club Pepe Serrahima se quedó a las puertas.
Por su cuenta, las chicas del SAM se tuvieron que conformar con el undécimo puesto para la cadete Maria Pou y el décimo para la júnior Maria José Blanco.

 Podio de sable masculino júnior. De izquierda a derecha: Sergio Escudero (FED-M), Fernando Pereda (CEB-M), Marc Moré (SAM-B) y Javier Velasco (CE-M)


Els sabristes cadets i júniors comencen la temporada amb un doble Torneig Nacional de Rànking

Els sabristes més joves comencen la seva temporada nacional amb quatre proves en un mateix cap de setmana. El primer Torneig Nacional de Rànquing  es va disputar al Centre Nacional d'entrenament de Madrid, la primera jornada en categoria cadet i l'endemà en categoria júnior.

La guanyadora de la prova cadet (menors de disset anys) va ser María Teresa Betegon del Club d'Esgrima Madrid (CE-M), que va coronar un podi íntegrament de la Comunitat de Madrid.  La prova masculina la va guanyar Diego Calviño, que actualment tira per la Federació Madrilenya d'Esgrima (FED-M).

El nom de la jornada va ser sense dubte el de Sara Estrada de la Sala d'Armes de Madrid (SAMA-M). Aquesta jove de setze anys, va aconseguir un tercer lloc el dissabte en la seva categoria, i es va proclamar guanyadora de la prova júnior (fins a vint anys). Estrada, actual sotscampiona d'Espanya, inicia la nova temporada com a líder.

En canvi, el sabre masculí no va tenir un únic protagonista. Sergio Escudero, també de la Federació Madrilenya d'Esgrima (FED-M), es va proclamar sense dificultat vencedor de la prova júnior.

Pel que fa als esgrimistes catalans, Dídad Navarro i Víctor Portabella, tots dos de l’Escola Hongaresa d’Esgrima van conquistar el tercer graó del podi cadet. Marc Moré de la Sala d’Armes Montjuïc de Barcelona (SAM-B) va aconseguir també el bronze júnior, mentre el seu company de club Pepe Serrahima es va quedar a les portes.

Per la seva banda, les noies del SAM van haver de conformar-se amb l'onzè lloc per a la cadet Maria Pou i el desè per a la júnior Maria José Blanco


No hay comentarios:

Publicar un comentario